ПУБЛИКАЦИИ


ПУБЛИКАЦИИ ПОСТАВЩИКОВ

Webim

Текстовые каналы для банков: что нужно учесть
Публикация, 15 октября 2018

Как выбрать онлайн-консультант - критерии для компаний разного масштаба
Публикация, 26 сентября 2018


Oktell

Какой уровень SL необходимо поддерживать в контакт-центре?
Публикация, 10 октября 2018

Вебинар: Организация телефонной сети на крупном промышленном предприятии на базе российского решения
Новость, 03 октября 2018


Jabra

Шум - проблема №1 офисного сотрудника
Публикация, 10 октября 2018

JABRA SPEAK 810: ЛЁГКАЯ КОНФЕРЕНЦ-СВЯЗЬ ДЛЯ УСПЕШНОГО БИЗНЕСА
Публикация, 19 сентября 2018


Verint Systems

Verint названа Frost & Sullivan лидером по доле рынка и поставщиком года в Азиатско-Тихоокеанском регионе
Публикация, 09 октября 2018


Genesys

Как сократить операционные расходы на 50%? История компании Coca-Cola
Публикация, 08 октября 2018

PayPal: современная маршрутизация повышает лояльность клиентов и вовлечённость персонала
Публикация, 26 сентября 2018


NAUMEN

NAUMEN представил решение «Виртуальный помощник» на Contact Center in Retail 2018
Новость, 08 октября 2018

Киргизский сотовый оператор «НУР Телеком» обслуживает клиентов с помощью Nаumen Contact Center
Новость, 24 сентября 2018


Just AI

​В Москве пройдет Conversations – конференция по разговорному искусственному интеллекту для бизнеса
Новость, 08 октября 2018

Кейс: как мы разработали навык пиццерии "Папа Джонс" для голосовой помощницы Алисы от Яндекса
Публикация, 27 сентября 2018


Перейти в Каталог 

КНИГИ, рекомендуемые членами Сообщества

Call Centre Training
Call Centre Training
Автор: Change Management Team

Call Center Training will lower costs as it can reduce turnover. This will produce a positive environment throughout your company...

Being a Call Centre Team Leader
Being a Call Centre Team Leader
Автор: WTH Copywriting

A practical guide to the challenges of managing a team in a busy call centre. This book looks at a...

Quality Monitoring in a Contact Center: Making Sure Your Contact Center Works for Your Business
Quality Monitoring in a Contact Center: Making Sure Your Contact Center Works for Your Business
Автор: Matt Rocco

What is “contact center quality monitoring”? Just stop and focus on the two parts of this phrase “contact center” and...

Customer Service Representatives; Last-Minute Bottom Line Job Interview Preparation Questions & Answers for any Customer service professional Job
Customer Service Representatives; Last-Minute Bottom Line Job Interview Preparation Questions & Answers for any Customer service professional Job
Автор: BLGS Publishers

Customer Service Representatives; Last-Minute Bottom Line Job Interview Preparation Questions & Answers for any Customer service professional Job

Why this...

Borders in Service: Enactments of Nationhood in Transnational Call Centres
Borders in Service: Enactments of Nationhood in Transnational Call Centres
Автор: Kiran Mirchandani

Borders in Service traces the intersection of service labour and national identity across global call centres in seven countries: El...

What's Inside a Contact Center?
What's Inside a Contact Center?
Автор: Darren Hatcher

This book has been written for managers, users, technologists or those people who just want to know what is inside...

99 SALES TEAM INCENTIVES: Games to Motivate and Inspire (The Sales Nerds Book 1)
99 SALES TEAM INCENTIVES: Games to Motivate and Inspire (The Sales Nerds Book 1)
Автор: Sundance Brennan

If you are the leader of a sales team or ever want to become a leader of a sales team...

Call Center: A Focus on Customer Service
Call Center: A Focus on Customer Service
Автор: Gwen Oglesby

Gwendolyn Oglesby has built most of her career working in customer service with the ultimate goal of creating memorable employee-customer...

Customer Service, Call Center and Customer Support Interview Preparation Guide: Ace the Customer Service Interview in a Step by Step Teaching Style
Customer Service, Call Center and Customer Support Interview Preparation Guide: Ace the Customer Service Interview in a Step by Step Teaching Style
Автор: Coursetake

Customer service representatives interact with customers on behalf of an organization. They provide information about products and services, take orders,...

Call Center Success The Sandler Way Kindle Edition
Call Center Success The Sandler Way Kindle Edition
Автор: Tom Niesen

Author Tom Niesen shares the secrets of designing, supporting, and running a profitable inside sales call center by using the...


Смотреть все книги »